[tlg_header_single fullscreen=”fullscreen-off” padding=”pt240 pb240 pt-xs-80 pb-xs-80″ bg_position=”center center” icon=”” image=”4322″ bg_size=”50″][/tlg_header_single]
[tlg_headings layout=”mid” icon=”” spacing=”mb16″ title=”Google alati”]

Google je trenutno jedna od najvrijednijih kompanija na svijetu, te svatko tko danas nešto radi u on-line svijetu ne može biti zapažen bez pomoći Google-a.

Google ima preko nekoliko alata za razno razne usluge i obradu podataka, ali mi ćemo se bazirati na tri osnovna alata, za koje smo i specijalizirani i certificirani. Radi se o:

Google Analytics – moćan alat koji nam služi kako bi mogli analizirati promet na vašoj stranici, te kako bi mogli otkriti želje i potrebe posjetitelja.

Google Ads (ex. AdWords) – alat koji nam služi za oglašavanje na Google tražilici (Search kampanje) te na mreži Googleovih partnera (Display kampanje).

Google Tag Manager – moćan alat koji je usko vezan uz Google Analytics. Kroz njega uređujemo razne oznake, događaje te Javascript kodove u kod vašeg weba, ali bez potrebe za developerima.