[tlg_header_single fullscreen=”fullscreen-off” padding=”pt240 pb240 pt-xs-80 pb-xs-80″ bg_position=”center center” icon=”” image=”4297″][/tlg_header_single]
[tlg_headings layout=”mid” icon=”” spacing=”mb16″ title=”SEO optimizacija”]

Uzalud dobar proizvod kada nitko ne zna za njega. SEO optimizacija će se pobrinuti da svi čuju za Vas. SEO optimizacija je dug i kompliciran proces koji ne donosi rezultate preko noći.

Pomoću SEO optimizacije nastojimo poboljšati poziciju web stranice u Google Page Ranku, odnosno da u rezultatima bude što više pozicionirana stranica. Svatko tko Vam garantira brzo osvajanje prvog mjesta na Google tražilici Vas vrlo vjerojatno želi prevariti.

SEO se odnosi isključivo na organski promet, tako da nema veze sa plaćenim oglasima. Organski promet se nalazi odmah ispod plaćenih oglasa (ukoliko postoje za ključnu riječ pretrage) i smatraju se najboljim izvorom informacija za traženi pojam (ključnu riječ).

Postoji on-site i off-site SEO. Kako im i samo ime govori, on-site SEO se odnosi na poboljšanja koja radimo na vlastitoj stranici kako bi je što bolje optimizirali, dok se off-site SEO odnosi na linkove drugih stranica koji vode na našu stranicu, te u pravilu na njih nemamo potpuni utjecaj.

On-site SEO

On-site SEO uključuje optimizaciju naslova, ključnih riječi, strukture URL-a (linkova) i optimizaciju fotografija.

 

Off-site SEO

Off-site SEO stupa na snagu čim se ispravno podese svi parametri koji utječu na on-site SEO koji su gore spomenuti. Off-site SEO se odnosi na linkove s drugih stranica (backlinkovi) te linkove sa društvenih mreža.

Za kraj, postoji i negativan SEO….